Monday 27 November 2017

Forex Mentor En Arbeidende Mans Posisjon Trading System


Tråd: Forex Mentor - En Arbeider Mans posisjon Trading System Forex Mentor - En Arbeider Mans Posisjon Trading System Forex Mentor - En Arbeider Mans Posisjon Trading System Engelsk 1t 52mn 1024 x 768 AVI TSSC 2502Kbps PCM 352Kbps 1,31 GB Genre: eLearning For å gjøre handel forex Deltid mulig, begynte jeg å designe mitt unike posisjon handelssystem jeg nå kaller Daily 3 Stochastic. Etter mange sentre netter med intens studium, backtesting og eksperimentering, har jeg oppdaget to utrolig kraftige indikatorer som i kombinasjon med klassiske handelsregler gjør et meget kraftig, men likevel forenklet posisjonshandelssystem. FULL KURSUSINNEHOLD 1. En Arbeidsmann Innledning (5:56) 2. Daglig 3 Stokastisk System Innledning (3:31) 3. Kort og maler (6:20) 4. Kortoppsett 89, 144, 200 EMAer (4:00 ) 5. Diagramoppsett GMMAs (6:49) 6. Diagramoppsett Stokastisk oscillator (4:23) 7. Diagramoppsett SMI Daglig, Ukentlig (7:02) 8. Diagramoppsett RSI, MACD (6:54) 9. Hva er vinkel og separasjon (4:34) 10. Guppy Multiple Moving Average (6:35) 11. GMMA Trending Non Trending Market (6:24) 12. De 89, 144 og 200 EMAs (3:36) 13. Den Stokastisk oscillator (6:36) 14. Stokastisk momentindeks (4:41) 15. SMI daglig og SMI Weekly (4:27) 16. Overkjøpt Oversold SMI-nivåer (2:04) 17. Bekreft indikatorer RSI, MACD (2: 37) 18. Utgangssignaler (4:15) 19. Systemregler og handelsstrinn (5:20) 20. Eksempelhandel ved hjelp av veiledningen (4:31) 21. Test One (2:00) 22. Test to (2) : 11) 23. Test tre (1:12) 24. Test fire (2:27) 25. Test fem (2:20) 26. Siste ord (2:12) Skål med ombyttbare lenkerForex Mentor - En Arbeidende manns stilling System Wo w Hvilket bilde Forex Mentor - En arbeidsmans stilling Trading System English 1t 52mn 1024 x 768 AVI TSSC 2502kbps PCM 352Kbps 1,31 GB Genre: eLearning quotTo gjøre handel forex deltids mulig, begynte jeg å designe mitt unike posisjon trading system jeg nå ring kvittedaglig 3 Stochasticquot. Etter mange sentre netter med intens studium, backtesting og eksperimentering, har jeg oppdaget to utrolig kraftige indikatorer som i kombinasjon med klassiske handelsregler gjør et meget kraftig, men likevel forenklet posisjonshandelssystem. FULL KURSUSINNEHOLD 1. En Arbeidsmann Innledning (5:56) 2. Daglig 3 Stokastisk System Innledning (3:31) 3. Kort og maler (6:20) 4. Kortoppsett 89, 144, 200 EMAer (4:00 ) 5. Diagramoppsett GMMAs (6:49) 6. Diagramoppsett Stokastisk oscillator (4:23) 7. Diagramoppsett SMI Daglig, Ukentlig (7:02) 8. Diagramoppsett RSI, MACD (6:54) 9. Hva er vinkel og separasjon (4:34) 10. Guppy Multiple Moving Average (6:35) 11. GMMA Trending Non Trending Market (6:24) 12. De 89, 144 og 200 EMAs (3:36) 13. Den Stokastisk oscillator (6:36) 14. Stokastisk momentindeks (4:41) 15. SMI daglig og SMI Weekly (4:27) 16. Overkjøpt Oversold SMI-nivåer (2:04) 17. Bekreft indikatorer RSI, MACD (2: 37) 18. Utgangssignaler (4:15) 19. Systemregler og handelsstrinn (5:20) 20. Eksempelhandel ved hjelp av veiledningen (4:31) 21. Test One (2:00) 22. Test to (2) : 11) 23. Test tre (1:12) 24. Test fire (2:27) 25. Test fem (2:20) 26. Siste ord (2:12) Kjære Forexmentor Family, Dette er Peter Bain. Når jeg snakker med Forexmentor-medlemmer, er kommentaren jeg sannsynligvis oftest hører til, at medlemmene tok på seg utfordringen med å lære Forex trading med drømmen om å slutte å slutte dagjobben og bli en fulltidshandler. Dens alle handelsmenn drømmer om å komme seg ut av 9-5 grinden en dag uten å ofre familys økonomiske sikkerhet. Men for mange av oss er det ofte ikke et alternativ å avslutte vår jobb. Så. er det mulig å lykkes med å delta i Forex markedet og fortsatt holde dagjobb Hvis du har en dagjobb og liker å handle forexen, vil du være interessert i det jeg må si. Jeg vil at du skal møte Alan Benefield som er en ledende Forexmentor-medlem. Som mange av dere jobber Alan en jevnlig jobb og handler Forexen på deltid. Alans en elektronisk ingeniør ved handel og har vært med sitt nåværende selskap i over 14 år. Han har en god helseplan som hans familie trenger og jobber med et godt pensjoneringsnest. Alan føler at det ville være tåpelig for ham å gi opp dette. Hvem kan klandre ham Mange av dere kan sikkert forholde seg. Så, hvordan handler en Forex uten å måtte se markedet hele dagen lang Alan rutinemessig legger i 55 til 65 timer i uken på jobb, men har stor suksess med handel i valutamarkedet. Hvordan gjør han det Alan gjorde dette ved å utvikle sitt eget system ved å bruke mange av de samme verktøyene jeg diskuterte i min Big Dog Forex Trading Course. Han bruker noen av disse verktøyene på lengre tidsrammer og utformet et virkelig kraftig og enkelt forex trading system. Alan er en erfaren handelsmann som elsker utfordringene i markedene. Alan har studert og handlet markeder, inkludert Forex i mange år. Fordi Alan har en ny familie, ville han beholde sin dagjobb for sikkerheten den gir. Samtidig ønsket han å bygge sin handels karriere gradvis og ansvarlig. Heres hvordan Alan oppnådde dette - i sine egne ord. quotTo gjøre handel forex deltid mulig, begynte jeg å designe min unike posisjon trading system jeg nå kaller quotDaily 3 Stochasticquot. Etter mange sentre netter med intens studium, backtesting og eksperimentering, har jeg oppdaget to utrolig kraftige indikatorer som i kombinasjon med klassiske handelsregler gjør et meget kraftig, men likevel forenklet posisjonshandelssystem. Da jeg bestemte meg for å designe et system, hadde jeg følgende mål: 1. Krever bare noen få minutter om dagen for å finne og administrere handler 2. Enkel å implementere 3. Enkel å lære 4. Visuelt orientert metode (rask og systematisk skanning) 5. Bruker lett tilgjengelig programvare og kartleggingsverktøy 6. Høy vinnende sannsynlighet Jeg vet at disse er svært utfordrende mål, og det tok meg et helt år (4 timer i døgnet) med tweaking og back testing. Jeg endelig kom opp med et system som fungerer for meg og timeplanen min. Ved hjelp av disse strategiene, er jeg i stand til å oppnå en utrolig 75 suksessrate i min egen handel. Videre har systemet blitt testet for å gi over 70-80 vinnere. Dette systemet er så enkelt å bruke at jeg ofte finner handler rett før jeg går av med å jobbe med bare noen få minutter for å spare før du rusher ut døren. Min Work Mans Forex Position Trading System har fullstendig forandret livet mitt. Det har gitt meg mulighet til å delta på markedet uten å avslutte dagjobben. Hvis det kan fungere for meg, vet jeg at det kan gjøre det samme for deg. Hvis du tenker på å gi opp handel fordi du ikke kan se markedet, skylder du det selv å sjekke ut dette systemet. Noe annet du bør vite om Alan er at han elsker å lære Alan virkelig liker å hjelpe medmenneskerne å lykkes. Som de fleste av dere skrev, skrev Alan nylig en artikkel på sitt system og delte den med Forexmentor-familien. Tilbakemeldingen var rett og slett overveldende Vi mottok mange e-poster fra handelsfolk som ønsket å vite mer om Alans-systemet. Det viser seg at mange av dere er i Alans situasjon. Du kan rett og slett ikke se markedet hele dagen, men vil fortsatt tjene på Forex. Mange spurte om Alan kunne skape et videokurs slik at andre ville ha nytte av systemet og hans forskning. Alan aksepterte utfordringen og etter 3 måneder la han og Forexmentor-teamet endelig slutt på dette etterlengtede kurset. Det er nå tilgjengelig umiddelbart for alle Forexmentor-medlemmer. Så for å oppsummere, er Alans Daily 3 Stochastic Position Trading-systemet et sett med svært visuelle handelsstrategier som tar bare noen få minutter om dagen å implementere. Du kan raskt skanne valutaparene, utføre den nødvendige handelshåndteringen og fortsette med livet. Du trenger ikke å være en avansert handelsmann for å sette disse strategiene på plass. Faktisk kan handelsmenn av noe ferdighetsnivå lære dette enkle systemet på noen få timer. For å gjøre det enda enklere, har Alan avtalt å publisere bonusvideo eksempler for å vise deg hvordan han bruker disse konseptene i ekte markedsforhold. Disse videoene vil være tilgjengelig for alle kursoppkjøpere med jevne mellomrom. Takk Alan forresten. Alan forsikrer meg om at du ikke vil kreve dyr programvare eller diagrammer for å lære og bruke dette Posisjonshandelssystemet. Verktøyene og kartleggingsprogramvaren som kreves for å implementere disse strategiene, er lett tilgjengelig på internett uten kostnad. Alan har mange videoopplæringsprogrammer som viser deg trinnvis hvordan du konfigurerer og bruker disse verktøyene og implementerer systemet i løpet av timer (se eksempler nedenfor) Så her er det du vil lære i dette omfattende kurset. Dette kurset ble utviklet for å imøtekomme et bredt spekter av erfaringsnivåer, inkludert de mer nybegynnerehandlerne. Alle konseptene forklart nøye med dette i tankene. Kursabonnenter vil motta vanlige handelseksempelvideoer som vil demonstrere hvordan man bruker disse Forex Position Trading-teknikkene. Få disse videoanalysene uten kostnad i ett år. Alan vil skanne alle de store parene regelmessig for å illustrere Daily 3 Stochastic-konseptene. Du vil bli overrasket over hvor godt dette systemet fungerer. Denne omfattende posisjonen Trading System blir gjort tilgjengelig til en pris av 299. Men for en begrenset periode kan Forexmentor-medlemmer eie den til 13 av ved 198 (online versjon) eller 249 (for både versjonen av den elektroniske versjonen av CD-versjonen). Du vil få tilgang til kurset online kort tid etter at kontoen din er aktivert (ingen fraktkostnader og forsinkelse for nettversjonen). Du vil ha tilgang til kurset og alle oppdateringer i 12 måneder. Men du må handle nå, siden denne prisen ikke varer lenge. Uansett om du ønsker å beholde dagjobben eller bare søke en mer balansert tilnærming til din handel, må du sjekke ut dette kurset. Ifølge Alan, citerte Teknikkene til Daily 3 Stochastic har tillatt meg å gradvis bygge opp kontoen min mens du holder sikkerheten for en heltidsjobb og tilbringe tid med familien min. Jeg håper det kan gjøre det samme for deg. Forexmentor mener at dette kurset vil gi enda et verdifullt verktøy for deg å legge til i Forex trading arsenal. Nyt kurset Fra Peter Bain amp Forexmentor Team Itrsquos nå enda enklere å finne høy sannsynlighet langsiktige bransjer ved hjelp av Forexmentor Daily 3 Stochastic System. Maksimere fortjenesten ved å bruke HAS Guppy-indikatoren for å forbedre din trading og posisjon management. Lær hvordan du bruker en separasjonsmetode til dine egne diagrammer for å redusere stress og øke klarheten. Nesten 10 timer verdt ekstra instruksjon, det er omtrent 3 timer verdt av videoer med over 40 live handel eksempler. Ny MetaTrader Toolkit inkluderer - Oppdatert Stokastisk Momentum Index (SMI) - Komplett System Maler for alle tidsrammer - Heiken Ashi Glatt indikator - Step-by - trinn instruksjoner til Alan Benefield: takk takk takk jeg er opp 7100 i min demo konto siden 7 februar (trading 1 standard) og 20 i min virkelige konto som var ned om mye å begynne med. Jeg har ikke hatt noen tapende handler ved å bruke metoden din. Jeg har forbedret tidspunktet for oppføring ved å bruke et system som heter sexy stochastics. Jeg tok 300 pips over natten i går på gbpchf-paret. Det holder meg også unna handler som ser bra ut og aldri materialere. Du er bare fantastisk. Jeg kan ikke takke deg nok. Beste ønsker og kan pips fortsette å komme. Dave Feldstein Florida Takk for det beste systemet jeg har sett, fra mitt synspunkt. Det oppfyller nøyaktig kriteriene mine for å være enkle å lære, brukervennlige, ikke tidkrevende eller krever å se på noen ekte type og gi tydelige signaler for høy sannsynlighetshandlinger som virkelig faller inn i kategorien av de store pengene som er gjort i den store beveger seg. Oh, nevnte jeg at jeg elsket det. Takk også til Peter og hele staben til Forexmentor for å gi disse mulighetene, og for den likeverdige Forex-utdanningen som tilbys her - Erron I november har jeg gjort 1050 Pips profitt med sitt system. Jeg handler kontoen min med en 8: 1-innflytelse, og min fortjeneste var 84 prosent bare i 1 måned. Ingen demo-konto. Jeg lager ekte penger. - Steffen, Tyskland A WORKING MANS FOREX TRADING SYSTEM quotDaily 3 Stokastikk Forex Position Trading Systemquot

No comments:

Post a Comment