Wednesday 22 November 2017

Forex Frihet Indikator Strategi


På denne siden kan du laste ned MT4 Forex indikator som kan knyttes til MetaTrader Forex trading plattform for å øke din Forex trading ytelse. 100 Free - Forex Freedom MetaTrader indikator - Indikatoren er basert på CCI (Commodity Channel Index) indikator. Den linjer oss alle CCI-avlesninger over flere tidsrammer, slik at vi kan se øyeblikket når alle CCI-signaler er enige om en trend. Rød farge representerer ned trend, blå opptrend. Denne indikatoren er tilgjengelig for MT4-versjonen. Hvordan handle med Forex Freedom Bar Det er ingen grenser for hvilken tidsramme som kan brukes til entriesexits. Denne tilpassede MT4-indikatoren tillater også å velge tidsrammer som skal vises. Bruk følgende parametre: 43200 - månedlig tidsramme 10080 - ukentlig 1440 - daglig 240 - 4 timer 60 - 1 time 30 - 30 min 15 - 15 min 5 - 5 min 1 - 1 min Når alle 4 tidsrammer blir røde - selge, forvent en sterk nedtrend blå - kjøp, sterk opptrend. En annen bruk av Forex Freedom Indicator er å observere og handle på prisuttrekk. For eksempel, hvis vi har: Daglig - rød, 4 timer - rød, 1 time - rød, men 15 min - blå er det en retracement på 15 min kart, det er en god ide å sjekke ut 15 min prisdiagrammet og se etter gode oppføringsmuligheter på slutten av retracement. Når en av indikatorlinjene endrer fargen, avslutter du. Vennligst UnZip-nedlastet zip-fil med WinZip eller 7zip-programvare. Du kan laste ned og bruke 7zip programvare gratis 7-zip. org Det er Forex Freedom mq4 filindikator inne. For å installere nedlastet Forex Freedom-indikator, bruk følgende trinn: Steg for trinn-installasjon for MT4 1) Kopier mq4-filen. Gjør dette ved å høyreklikke på filen og klikk på 8220copy8221 PasteSave MQ4-filen i mappen C: Program FilesMetaTrader 4expertsindicators 2) Lukk MetaTrader-applikasjonen din (forutsatt at den er åpen. Ignorer dette hvis søknaden ikke har blitt lansert) 3) Start MetaTrader-programmet 4) På venstre side, se etter quotNavigatorquot-vinduet. 5) Under fanen quotCommonquot, se inn i quotCustom Indicatorsquot-katalogen 6) Finn indikatoren som du nettopp har lastet ned i mappen angitt i Trinn 1 7) Dra (Klikk og dra ) indikatoren på diagrammet 8) doneMTFForexFreedomBar. mq4 Hvordan lese Forex Freedom Bar Indikatoren er basert på CCI (Commodity Channel Index) indikator. Den linjer oss alle CCI-avlesninger over flere tidsrammer, slik at vi kan se øyeblikket når alle CCI-signaler er enige om en trend. Red-uptrend, blue-down trend. Hvordan handle med Forex Freedom Bar Det er ingen grenser for hvilken tidsramme som kan brukes til entriesexits. Denne tilpassede MT4-indikatoren tillater også å velge tidsrammer som skal vises. Bruk følgende parametre: 43200 - månedlig tidsramme 10080 - ukentlig 1440 - daglig 240 - 4 timer 60 - 1 time 30 - 30 min 15 - 15 min 5 - 5 min 1 - 1 min Når alle 4 tidsrammer blir røde - selge, forvent en sterk nedtrend blå - kjøp, sterk opptrend. En annen bruk av Forex Freedom Indicator er å observere og handle på prisuttrekk. For eksempel, hvis vi har: Daglig - rød, 4 timer - rød, 1 time - rød, men 15 min - blå er det en retracement på 15 min kart, det er en god ide å sjekke ut 15 min prisdiagrammet og se etter gode oppføringsmuligheter på slutten av retracement. LR Forex Freedom Extreme 4.4 lønnsom forexstrategi LR Forex Freedom Extreme 4.4 er ikke vanskelig system for selv en nybegynner å forstå. Dette handelssystemet er utstyrt med piler som rapporterer om retningen for tilgang til markedet. Denne strategien passer for hvilken som helst valutapar, men bedre å gi preferanse majors. Gjør deg bedre på tidsrammer M5 og over. Egenskaper for LR Forex Freedom Extreme 4.4 Type strategi: Indikator Platform: Metatrader4 Valutapar: Enhver, anbefalt Majors Trading Time: Døgnet rundt Timeplan: M5 eller høyere, anbefalt H1 Anbefalt megler: Alpari Regler for inngang til markedet ved LR Forex Freedom Ekstrem 4.4 1. Når en rød eller gul pil peker opp (rød pil - sterkere signal) 2. Indikator RSI (14) må være over nivå 50 3. Indikator ODSTWave er grønn 1. Konservativ - når indikatoren ODSTWave blir rød 2. Aggressiv - når en pil vises peker ned 1. Når en rød eller gul pil peker ned (rød pil - sterkere signal) 2. Indikator RSI (14) må være under nivå 50 3. Indikator ODSTWave er rød 1. Konservativ - når indikator ODSTWave blir grønn 2. Aggressiv - når du ser pilen peker opp I arkivene LRForexFreedom4.4.rar: Gratis nedlasting LR Forex Freedom 4.4 Vennligst vent, vi lagrer linken din

No comments:

Post a Comment