Friday 20 October 2017

Forex Abu Dhabi


Abu Dhabi Regulators Seek Blockchain Startups for FinTech Sandbox Den uavhengige reguleringsmyndigheten i Abu Dhabis nyeste finansielle fri sone søker å fremme utviklingen av blockchain oppstart som en del av en stasjon for å skape nye effektiviteter i den regionale finanssektoren. FSRA, en av tre divisjoner på Abu Dhabi Global Market (ADGM), har gitt ut et konsultasjonspapir der det ble utarbeidet planer om å skape et sandboksmiljø for FinTech, hvorunder oppstart ville få lov til å fungere under et fleksibelt regelverk for inntil to år. FSRAs forslag ville forsøke å begrense startups akseptert i programmet til de som fremmer betydelig vekst, effektivitet eller konkurranse i finanssektoren, selv om papiret fortsetter å sitere eksempler på teknologier som passer til denne beskrivelsen. Papiret leser: Adventen av robo-rådgivere som tilbyr lavere kostnader, enkelhet og sanntidsporteføljeanalyse og overvåking eller utnyttelse av bruken av blockchain-teknologi og distribuerte databaser for å lette prisoppdagelsen, smarte kontrakter, oppgjør av finansielle transaksjoner osv. kan føre til sikrere og bedre produkter, og høyere produktivitet og vekst. Spesielt følger forslaget økende entusiasme for blokkkjeden i UAE. I Dubai. For eksempel har mer enn 30 regionale oppstart, myndigheter og regionale bedrifter blitt samlet sammen så langt i år for å begynne å jobbe med proofs of concept med teknologien. Raza Rizvi, en UAE-basert kommersiell IP-advokat med Simmons forsterker Simmons, ser utviklingen som kanskje mer indikativ på Abu Dhabis bredere press for å tiltrekke seg finansinstitusjoner, selv om han sa at initiativene kunne vise seg synergistiske. Ingen tvil om at de to uavhengige initiativene vil bringe det beste ut i hverandre og gjøre det mulig for UAE som helhet å lede veien i FinTech-sektoren og bruk av blokkerteknologi i Midtøsten, sa han. Lansert i slutten av 2015. ADGM har blitt stadig mer aktiv de siste månedene, og utnevnte en forskriftsutvalg i januar og inngikk en avtale med FinTech-akseleratoren Flat6Labs tidligere denne uken som vil finne oppstartskuvubben som arbeider med regulatoren for å fremme innovasjon. Innsatsen er sett som en del av en langsiktig strategi for å tiltrekke seg finansiell tjenesteyting til UAE-kapitalen med insentiver, inkludert full utenlandsk eierskap og skattefritak. Tidligere artikkel Industriobservatører Si Coinbases Ethereum Embrace en NoMonarch-sjef går AWOL på arrangement i Abu Dhabi, bare en dag før flyselskapet finner ut om det kan fortsette å flykte Monarch-redningsavtale for å gå til ledningen - tidsfrist er midnatt onsdag flyselskap sa i helgen vil det kutte 160m livslinje for å sikre overlevelse Denne sommeren varslet det mer finansiering i en region på 35m. Det ville være nødvendig Publisert: 13:46 GMT, 11. oktober 2016 Oppdatert: 18:47 GMT, 11. oktober 2016 Monarchs sjef har trukket ut av et offentlig engasjement, bare en dag før budsjettflyselskapets operasjonelle lisens skal utløpe. Andrew Swaffield, konserndirektør for Monarchs, var planlagt å snakke om effekten av Brexit på den årlige konvensjonen av Abta - Storbritannias reiseforeningsforening - men publikum på Yas Viceroy-hotellet i Abu Dhabi ble fortalt at han ikke lenger kunne delta som han har hatt et veldig travelt par uker. En offisiell talsmann for Monarch sa at Swaffield savnet hendelsen i Midtøsten da han hadde virksomhet til å delta i Storbritannia. Hvor er han borte? Monarchs konsernsjef Andrew Swaffield bestemte seg for ikke å snakke på Abtas årlige konvensjon, og da han har virksomhet til å delta i Storbritannia, sa flyselskapet i forrige måned Monarch befant seg i varmt vann etter at det var tvunget til å nekte negativ spekulasjon om at det er i økonomiske problemer . Den 30. september - bare noen timer før den skulle utløpe - gav Luftfartstilsynet firmaet en to ukers forlengelse til sitt avgjørende Atol-lisens til midnatt på onsdag. RELATERTE ARTIKLER Del denne artikkelen Monarch må nå vise i morgen kveld at den har nok midler til å operere i ytterligere tre måneder eller miste Atol-lisensen. Atol-ordningen kompenserer reisende i sin helhet og sørger for at de ikke strykes hvis et feriefirma kollapser. En potensiell innvirkning på forbrukerne av en søker som går bust er en faktor som tas i betraktning når du utvider en lisens. I løpet av helgen var rapportene at firmaet håpet å få tak i en livsstil på 160 millioner. Dersom lisensen ikke er forlenget, vil flyselskapet fra torsdag ikke kunne selge pakkereiser. Feriegjester i utlandet eller på grunn av reise etter den datoen vil fortsatt være beskyttet under Atol-ordningen, avhengig av når en tur er bestilt, i stedet for når den finner sted. I Blighty: En offisiell talsmann for Monarch sa Swaffield savnet hendelsen i Midtøsten Monarkens problemer startet tidligere tidligere i sommer da det varslet at mer finansiering ville være nødvendig. I sin årsrapport sa det at det var på utkikk etter 35million enten fra eier Greybull Capital eller en utlåner. Investeringsfond Greybull kjøpte Monarch for to år siden, men handel har vært tøff på grunn av hard konkurranse, terrorangrep og slående flytrafikk. Det er antatt at finansiering kan komme fra en annen kilde enn de eksisterende eierne med Chinas HNA Group, som eier Hainan Airlines, tenkt å vurdere en investering. Hva skjer med kundene hvis et flyselskap går buste Holidaymakers som booket med en leverandør som hadde et Atol-lisens ved bestilling, dekkes hva som skjer senere. I tilfelle av Monark betyr det at alle som allerede er bestilt eller som bøker før 12. oktober, vil være fullt beskyttet. Atol dekker alle utenlandsferier der fly og overnatting har blitt booket sammen, inkludert cruise, og hvor fly og leiebil har blitt booket sammen. Det gjelder også når du bestiller flyreiser, men mottar ikke billettene dine umiddelbart, og når ferien involverer minst ett fly til eller fra Storbritannia. Hva betyr Atol beskyttelse for pakkeferie kunder Ordningen sikrer at kunder som har bestilt ferie med et Atol-lisensiert firma, kan avslutte turen, blir ikke strandet, mister ikke penger og kan få full refusjon hvis de ikke kan gå på ferie. Ved lov skal alle britiske reiseselskaper som selger flyferier og flyreiser ha en. Hvem betaler for det Det drives av Luftfartstilsynet og finansieres av bidrag fra reiseselskaper som betaler 2,50 i ordningen for hver person de bestiller på ferie. Hvordan kan kundene sjekke om de er dekket Loven sier at du bør få et sertifikat for å vise at du er dekket så snart du har bestilt og betalt penger til ferie eller fly. Hvilken ekstra beskyttelse er det for flyselskapets kunder Hvis feriegjester har bestilt fly med et kredittkort (betaler mer enn 100, men under 30.000), vil de bli beskyttet i henhold til forbrukerkredittloven § 75 og kan søke om refusjon for kostnadene ved billetter for flyreiser tapt. Hvis feriegjester betalt med debetkort, kan de være beskyttet av tilbakebetaling ordningen, som betyr at kortselskapet ville jage det kollapsede firmaet for kontanter.

No comments:

Post a Comment