Friday 27 October 2017

Forex 70 Tick Diagram


Scalping 70 tick chart God dag alle, mitt navn Allen eller traderallen på forumet. Jeg liker å starte en tråd for å diskutere Forex pris handling scalping på et kryss diagram. Jeg har funnet ut at dette er en fin måte å trekke ut penger fra markedene. Det krever en forståelse av markedet din handel. Det er ingen hokuspokus involvert i at jeg mener historiske indikatorer som jeg finner helt verdiløs. Jeg vet at det gjør vondt til mange folks følelser som 95 av handelsmenn elsker indikatorer som selvfølgelig etter min mening er den viktigste årsaken til at 95 handelsfolk mister penger. Etter at alle interbanker ikke bruker indikatorer, bruker proffene ikke indikatorer, hvorfor ville en forhandler ønske å bruke dem. Svaret er enkelt fordi de er sexy. Tilbake til emnet ved hånden bruker jeg et 70-tikk-diagram uten indikatorer for kjøp og salg. Jeg handler kun prishandling og ordrestrøm. Jeg gjennomsnittlig en 90 vinnersats måned over måned. Og har vokst min konto på over 200 gevinst på under ni måneder. Jeg er ikke her for å selge noe til noen, bare for å diskutere prishandlingskalpering som min lidenskap og noe jeg elsker å gjøre. Jo mer jeg snakker om det jo mer desto mer lærer jeg og jeg håper du gjør det. god handel, Traderallen Kan du fortelle oss mer om metodikken din Takk. Jeg bruker prisaksjonsskalingsmetoden beskrevet av Bob Volman i boken forex pris handling scalping Jeg har endret det litt for å passe til min personlighet (gjør det til min). For eksempel tar jeg hensyn til ordrestrøm og volatilitet, og jeg også nyhetshandel. Men jeg holder seg til de 7 oppføringene som han peker på. Jeg detaljer alt på bloggen min (det er for mye info å beholde omskrivning på forumet) wallstreet2easystreet, men enklere å diskutere her med andre handelsfolk. I utgangspunktet ser jeg på de siste 2 timers prishandlingen, bestemmer hvor prisen er sannsynlig å strømme og skalpere rekkeviddebruddene og pullback hvis det er nok ordreflow for å flytte det 10 PIP eller mer før du treffer motstand. Nyhetskart er en ekstra bonus som vanligvis er en tilbaketrekning på spissen. Her er den korte forklaringen: Smilingsynic trading observasjoner etc. DaytradingBias spørsmålet mitt er hvor får du 70 tick diagrammet og hvorfor 70 takk. nevar: Her er den korte forklaringen: Smilingsynic trading observasjoner etc. DaytradingBias spørsmålet mitt er hvor får du 70 tick chart og hvorfor 70 takk. Det er et godt spørsmål Bob bruker 70 tick-diagrammer og jeg plukket akkurat det opp fra metodologien hans og fortsetter å bruke det ser ut til å fungere bra, men som han forklarer, kan du bruke alt fra 60 til 100 det ganske mye opp til deg. Jeg bruker ninja-forhandler for all min kartlegging og bestilling. Hvis bare handel var like enkelt som å følge noen snydeark. Selv om det dekker mekanikken til metoden litt. Det dekker ikke hvorfor og når det er veldig bra i det hele tatt. Også det er ingenting som Al Brooks. 70-tikk-diagrammet kan virke raskt, men det er virkelig en treg måte å handle på. Faktisk handler jeg bare på kryssdiagrammer. De ligner på standard tidsrammede diagrammer, og tillater svært liknende oppsett, men på et tippediagram er du tidligere i handelen. Det er fordi de fullfører stearinlyset tidligere om handelsaktivitet vises. Når det gjelder den magiske 70. Jeg bruker ikke noe statisk nummer, jeg oppsummerer bare tikkvolum for den siste økten og deler den med en rekke stearinlys jeg foretrekker å ha for en enkelt økt (vanligvis gjennomsnitt 3 minutters stearinlys, avhenger på en ticker). Men jeg har ingen strengt mekanisk oppsett - det er derfor jeg vil delta. Så jeg er her og hører på en Sensei. Ikke for mange handler for mars ennå, kjøp her er noen. Hei Allen, hyggelig å se noen andre handler av tic-diagrammer. Jeg har handlet av 15tic og 1tic, leser lysoppsett med meget gode resultater. Jeg holder en daglig gratis blogg, sjekk den ut på apipthrowingparty. blogspot Jeg bruker noen få indikatorer, men de er virkelig et visualy-verktøy for å hjelpe andre handelsfolk å se oppsettene og for å holde meg i eksisterende handler litt lenger. Hold tråden på gang som scalping er en fantastisk måte å handle på markedetTick Trading Systems for MetaTrader Ble medlem Sep 2007 Status: Medlem 246 Innlegg Jeg har brukt tick trading noen gang med stor suksess, men alas med NinjaTrader gir ikke tilgang til gratis tick data , Jeg måtte se etter et alternativ. Jeg var i stand til å finne en måte å bruke MetaTrader som et tippkort på, akkurat som jeg gjorde med NinjaTrader. Jeg håper at denne tråden vil åpne muligheten for kryss handelssystemer til samfunnet. Vennligst legg inn noen maler eller flått du har suksess med. Til å begynne med vil jeg dele hvordan du konverterer Metatrader-diagrammet til et tippediagram. 1. Åpne et hvilket som helst 1-minutters, nakent diagram. 2. Slett quotlogtickdataquot indikator på diagrammet 3. Veldig viktig å vente på flåttene for å begynne å logge på bunnen 4. Når ticks har startet logging, slipper du indikatoren PostTickData i vinduet du opprettet med LogTickdata-indikatoren. 5. Når du slipper PostTickData-indikatoren, må du endre nummeret fra 5, mens standardinnstillingen er 5 merker. (Jeg liker å bruke 133 tick diagrammer) 6. Nå går du til dine offline diagrammer, og du finner kryss diagrammet du nettopp opprettet. Bare dobbeltklikk på den og du har ditt nye diagram. Du kan nå sette omtrent hvilken som helst mal på den og eksperimentere derfra. Vedlagt bilde (klikk for å forstørre) Volman Style (70-tick chart) Ble med Jan 2016 Status: Medlem 105 Innlegg Hei folkens Jeg vil gjerne starte en tråd om Bob Volmans handelsstil. Jeg leste boken hans (Forex Price Action Scalping) for noen uker siden, og fant det veldig nyttig for de som vil tørre i scalping-feltet. Han handler på en 70-tick-diagram og alle handler er basert på pris handling. Han bruker ikke noen indikatorer unntatt 20 EMA. I sin bok beskriver han 7 oppsett med mange eksempler. Jeg vil legge ut alle mine handler her med noen korte anylisier. Til dette formål vil jeg bruke en demo-konto først for å være trygg. Etter noen uker, hvis jeg føler meg komfortabel, ville jeg prøve det på en liten, ekte konto. Jeg vil også gjerne se noen andre handelsfolk, som bruker Volmans metoder, å legge inn noen diagrammer og lære med meg. Hvis du har spørsmål om metoden, så vær så snill å spørre - Ikke et ord om andre strategier Jeg vil holde denne tråden ren, så nye handelsmenn kan lære også - Ingen indikatorer (unntatt 20EMA) Så hold diagrammene dine klare - Ingen negativitet Hvis du tror det ikke er mulig å tjene penger på så liten quottimeframesquot, så det er din mening og holder det selv. Jeg kjenner folk, som er lønnsomme med det konsekvent. Denne tråden skal forbli positiv som jeg er - Ingen hate Mitt navn er Andrey. Im 25 og har ca 6 års handelserfaring. Jeg er en økonomistudent og en deltidshandler som bare handler langsiktige diagrammer så langt. Jeg er ganske lønnsom med min handel siden 2 år nå, men mitt mål er å lære handel på veldig kortsiktige diagrammer også. Jeg er sikker på at jeg skal mestre det PS: Over tid vil jeg legge til litt mer informasjon til dette første innlegget for å gjøre det lettere for de som er nye på tråden. Hvis du venter på meg å legge inn reglene for denne metoden, så er du feil her. Jeg vil IKKE gjøre det, fordi jeg har stor respekt for Bobs arbeid Hvis du vil komme i gang med denne metoden, så kan du få sin bok på Amazon. Det koster ikke mye. DD - Dobbel Doji Break FB - Første Break SB - Second Break BB - Block Break RB - Range Break IRB - Innvendig Range Break ARB - Avansert Range Break T - Tease Breakout F - Fake Breakout RN - Rundnummer Hei andy Godt å se at du verdsatt Bob Volman bok og metodikk. Jeg leser for øyeblikket sin andre bok, med en utmerkede prishandling, praktisk analyse av 5 minutters tidsramme. Det er veldig interessant, men ikke så lett å lese. Det vil kreves mer lesing for å forstå det fullt ut. Kartene dine ser ut som hans diagrammer. Godt jobbet. Det er fint å finne noen andre til å utveksle meninger om denne strategien. Merka Hyggelig å se deg her, Merka Jeg lurte på at det ikke var noen tråd om denne metoden i dette forumet, da jeg lette etter dette, så jeg trodde jeg skulle starte en. Nice Jeg leste denne også og det er mange gode ting å lære, men jeg må si at jeg liker den første. Jeg er ikke sikker, men det føles som om Bobs hovedstrategi er fra den første boken, og du får også mye flere muligheter på dette, fordi 70-tick-diagrammet er mye raskere enn 5 minutter. Jeg vil si det tilsvarer kanskje 30 sek. diagram. Jeg har aldri omsatt tick-diagrammer før, men sakte Im begynner å elske dem, fordi de arent basert på tid, men volum. Det gjør dem mer nøyaktige etter min mening. Den gode tingen på hans andre bok er at den inneholder diagrammer fra 6 påfølgende månedene med stor analyse. Også hvis du har lest den andre, så er det lettere å forstå den første, fordi prinsippene er like. Hei Andy Jeg kjenner denne dropbox-lenken. Jeg fant den her: trade2winboardsfore. lping-351.html wallstr2easystr. freeforums. ne. calpingpage2 Den andre lenken er nettstedet til quottraderAllenquot som bruker bob volman-strategien med virkelig gode resultater. Mange mennesker sier at den første boken er virkelig bedre. Du har rett, Volmans strategi er basert på tick-diagram. Jeg skal også kjøpe denne boken. Jeg så at du bruker ninjatrader med tick-data. Meg. Ja mann Vi er på samme side jeg kjenner disse linkene. TraderAllen ser ut til å være en veldig god handelsmann. Han har et chatrom på sin nettside. Jeg er der fra tid til annen. Han handler ikke metoden akkurat som Bob. Han justerte den til sin egen stil og med forskjellig pengestyring. For eksempel bruker han flere profittnivåer. 3, 6 og 9 pips hvis jeg ikke er feil. Men det er normalt. Når du har mestret en metode, gjør du det ofte for deg selv. Jeg gjorde det med min langsiktige strategi også. Jeg bruker fxcm demo konto med ninjatrader plattform for min analyse, men handler med ic markeder. De har lave spreads og provisjoner. Bob nevnte det også i sin bok. Det er bedre å bruke en ekstern plattform for kartlegging og en annen megler for handel. Det fungerer bra så langt. Hvis du vil bruke prorealtime for å kartlegge, er det ganske dyrt. Det avhenger av hvor lenge vil du bruke det, hvor mange par etc. Når jeg har beregnet og jeg fikk 88måned å betale. Etter en tid ville jeg gjøre det, hvis jeg er konsekvent lønnsom med metoden, men for øyeblikket har jeg ikke behov for det. Demo ninjatrader gjør det ganske bra for nå. 2 tap etterpå. I mange andre tråder ser du bare lønnsomme handler. Her ikke. Jeg vil også legge inn mine mislykkede handler. Det gjør det lettere å lære for meg og for andre mennesker. 1. handel er en FB. Hmm, motkassen var veldig aggressiv, så kanskje jeg burde vente på en DD, for å se mer buildup. 2. handel var en blokkspause. Også veldig aggressiv uten oppbygging. EDIT: -4,3 for dagen så langt - 536,45 vedlagt vedlagt bilde (klikk for å forstørre)

No comments:

Post a Comment